حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

سلام وآشنایی .

سلام بر همه ی دوستان من 

من علیرضا پیروزفر ۲۵ ساله دانشجوی رشته ی مهندسی IT دانشگاه آزاد تهران (واحد ولنجک) این وبلاگ و با چند تا از دوستام به نام الیکا جون ,  فریبا جون , ساناز و متین برای شما ساخته و پرداخته کردیم .  

در این محیط همه چیز آزاده حتی به قول دوستان اینجا از پمپ بنزین هم ازاد تره  , میتونین سیگار هم استعمال کنید پس دوستای گلم هرگز من و و دوستامو فراموش نکنید . 

هر کسی هم که دوست داره تو بلاگ گروهی ما لینک بشه با گذاشتن نظر ,  ما حتمن لینکش میکنیم . اینو مطمئن باشید عزیزان  

راستی الان دوستای دیگم ان نیستن ولی من یه بیو گرافی جزیی از اونا میگم . ولی اونا هم هر چه زودتر به جمع من میپیوندند . 

 

الیکا جون  

سال آخر رشته ی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد همون واحد خودمه . یه دختر کاملن احساسی و شاد و کلن یه دختر کاملن فاز مثبت که مطمئنم اگه پست بده تو بلاگ همگی شما از مطالبش کیف میکنین . و یکمم خوشکل . بزنیم به تخته !!!!! راستی الیکا طرفدار محکم بارسلونا و پرسپولیسه و از مسی هم زیاد خوشش میاد و خواننده های مورد علاقش : انریکه و یگانه و چاووشی هستند .

 

 

 

فریبا جون  

یه دختر خوشکل و خانوم و با کلی تعریف که من دیگه از گفتنش ممنوع ام چون الیکا اگه بفهمه دوباره قاطی میکنه ومن حال و حوصله شو ندارم .  

فقط اینو بگم در حیطه ی سرگرمی و  خنده تکه و کاملن همه رو میخندونه . فریبا عکس الیکاست و از طرفدار های 2 آتیشه استقلال و سپاهان و ریال مادریده و از کریس رونالدو زیاد خوشش میاد و خواننده های مورد علاقش : معین و استاد محمدرضا شجریان و یگانه است . که به قول خودش چند تا کنسرت یگانه رو رفته . البته کنسرت آخر محسن یگانه در تهران و سالن همایش های برج میلاد و با هم رفتیم من و الیکا و فریبا . آخه فریبا  دوست جون جونیه الیکاست .  

 

 

 

ساناز خانوم و آقا متین   

ساناز و متین دوتایی با هم نامزدنند و الانم واسه ماه عسل شون  رفتن کیش . به قول خودشون . خوش به حالشون . ساناز حسابداری میخونه و متین هم سال آخر رشته ی مهندسیه عمرانه . هر دوشون کلن با هم تفاهم دارن و دوتایی اهل موزیک هم هستن . ساناز ویولن میزنه و متین گاه وقتی پیانو میزنه هر دوشون فوق حرفه ایی مینوازند . البته این زوج جوان هم تو بلاگ ما هستند . 

 

 

 با همه ی اینها کاملن آشنا میشین . فقط یکم صبر پیشه کنید چون این وبلاگ از دیشب راه اندازی شده . و واسه هر شروعی که به موفقیت بی انجامه یه مدت زمانی وقت لازمه .

 

 

 

 

و در آخر . . .   

تشکر میکنم اگه مطالب این وبلاگ و خوندین . و ممنون میشم واسه ی ما نظر بزارین . ما کارمون و هر چه سرعتر انجام میدیم . مطمئن باشد از اینکه با ما هستید باعث دل گرمیه ی همه ی ما خواهید شد . دوستون داریم بازم به ما سر بزنید .  

 

 

 

 

  

 

 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
nima 1389,11,20 ساعت 04:25 ب.ظ http://popcrazy.blogsk.com

مطالب رو خوندم.
خوشگل مینویسی یه جورایی شبیه به همیم.
دوست داشتی بیا پیش ما.

مرسی عزیزم بازم بیا
چشم منم میام

3.209876516862.66375465746سلام
شاید اونی که میخواستی و تا حالا پیدا نکرده بودی تو سایت من باشه حتما یک سر بزن پشیمون نخواهی شد
ضمنآ اگه موافق بودی کد لوگو منو تو وب زیبات بگذارو به من خبر بده منهم با افتخارلینکتون میکنم


[قلب] منتظرت هستم [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد