حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

مریمم

(جیغ)(داد)سلام  

من خیلی ناراحتم اخه شما کجایید...؟؟؟ 

پوسیدم از بس اومدم و کسی نظر نداده بود<<<< 

بچه ها دلم واستون بگه که اگه یکم به ما سر بزنید بد نمیشه بخدا........ 

خودم شخصا دعاتون میکنم(دعا بارون)...... 

وای نمیدونید یه صدا خوشگلی دارم که اگه خدا صدامو بشنوه حال میکنه  

پس بیاین تا نشونتون بدم........... 

اصلا کی دوست داره عکسمو بزارم تو وب؟؟

مریمم

بچه ها منم مریم 

امیدوارم از قالب جدیدمون خوشتون بیاد 

من که خیلی دوشش دالم

مریمم

   دست افتاب 

خورشید 

انگار که صبح امده باشد 

طلوع می کند 

و من هنوز در باورم 

شب را زل زده بر پنجره ی اتاق می بینم 

تو نیستی 

و دفتر باز مانده ی خاطراتم 

هی ورق می خورد 

ورق می خورد  

و بیهوده سیاه می شود 

تو را 

کجای این واژه ها پنهان کنم 

که افتاب 

دست به موهایت نکشد...

سلام

سلام من مریمم این اولین پست منه  .............

البته چون دعوتنامم بهم نرسیده ......

به اسم علیرضا جون اپ شدم............ 

من سال سوم دبیرستانم و رشتمم تصویر سازیه....... 

امیدوارم از پست هایی که در اینده واستون میزارم خوشتون بیاد......... 

ممنون اگه منو با نظراتتون راهنمایی کنید......

من اومدم . سوووووووووووووووووووووووووت

سلام با بهتریییییییییییییییین روزا  

سلام با س یه سلامتییییییییییییییییییییی 

 گلای من بدون گلدون موندین. من اومدم . 

من الیکام الیکای دوست داشتی . دوست علیرضا جون (البته علیرضا از این دوستا زیا داره . ولی همیشه میگه منو خیلی دوست داره . خوب بماند . . .) 

 بعد از ۳ روز تاخیر بالاخره من اومدم پیشتون . خیلی دلم تنگ شده بود واسه پست دادن . 

آخه چند روزیه سرم شلوغه , کارام زیادن واسه همین نرسیدم بیام . 

آخه علیرضا خودش یه پا وبلاگ نویس متخصصه .  بسه دیگه زیاد ازش تعریف نکنیم فک میکنه انریکه یا برادران گوگله . 

خوب من بازم بهتون سر میزنم . 

میخوام ببینم دوستای گل و شیطونم واسم چند تا نظر میزارن . اولین پستمه یادتون نره . بازم میام  

دووووووووووووووووووووووستون دارم گل های یاس