حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

کیش بودم

سلام 

خوب و خوشید دوستان ؟ 

من تا ۲ روز پیش کیش بودم رفته بودم با دوستان حال و هوایی عوض کنم . 

آخه کیش یه آرامش خاصی بهم میده , خیلی دوست داشتم الیکا و دوستاش همرام بودن  . اما یه شرایطی برام پیش آومد که نشد الیکا باهام باشه . مجبورن این سفر و با چند تا از دوستام رفتم . حال کردم . سفر خوب و خوشی بود , خاطراتش زیاد اما مدتش خیلی کم بود !!!!!!!!!!!  

واسه همین من چند روزی نبودم . کلن همه از دستم راحت شده بودن . اما باز من آومدم . خوب دیگه نمیدونم چی بگم . 

دوستوووووووووووووووووووون دارم .  

(نظر یادتون نره)  

فعلن  

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا 1389,12,06 ساعت 10:52 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام
سبز آسمانی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد