حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

من اومدم . سوووووووووووووووووووووووووت

سلام با بهتریییییییییییییییین روزا  

سلام با س یه سلامتییییییییییییییییییییی 

 گلای من بدون گلدون موندین. من اومدم . 

من الیکام الیکای دوست داشتی . دوست علیرضا جون (البته علیرضا از این دوستا زیا داره . ولی همیشه میگه منو خیلی دوست داره . خوب بماند . . .) 

 بعد از ۳ روز تاخیر بالاخره من اومدم پیشتون . خیلی دلم تنگ شده بود واسه پست دادن . 

آخه چند روزیه سرم شلوغه , کارام زیادن واسه همین نرسیدم بیام . 

آخه علیرضا خودش یه پا وبلاگ نویس متخصصه .  بسه دیگه زیاد ازش تعریف نکنیم فک میکنه انریکه یا برادران گوگله . 

خوب من بازم بهتون سر میزنم . 

میخوام ببینم دوستای گل و شیطونم واسم چند تا نظر میزارن . اولین پستمه یادتون نره . بازم میام  

دووووووووووووووووووووووستون دارم گل های یاس 

نظرات 3 + ارسال نظر
قاسم 1389,11,23 ساعت 07:52 ب.ظ http://1www.blogsky.com

شاد باشید
واقعا دوستی قبل از ازدواج خیلی خوبه.
به شرط اینکه این وسط کوچولویی نیاد.
--------------------------------------------
همیشه شاد باشید و اگه شد عاشق!
من هم همین دور و برام!
یه من سر بزنید!

الهام 1389,11,23 ساعت 10:07 ب.ظ http://mynewlifestory.blogsky.com/

سلام. خیلی بامزه این. همگیتون رو دوست دارم.ایشالا همیشه با خوبی و خوشی باشید و هیچوقت...

سلام الهام جوووووووون ماهم همگی دوست داریم خوشحال میشیم بازم بهمون سر بزنی

احسان 1389,11,24 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.ican65.blogsky.com

چه وبلاگ خر تو خری دارین!
هیچ معلوم هست کی به کیه کی مینویسه ؟
این برا اون اون برا این بابا این جینگول بازیا چیه یکیتون بنویسه ...
هرچند به من ربط نداره ولی حال آدمو بد میکنید

ممنون دوست من سر زدی ما به نظرات همه احترام میزاریم
بازم بهمون سر بزن سعی میکنیم جالبتر بشه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد