حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

حتی یه دوست دختر هم ندارم

کسی نمیاد منو از تنهایی در بیاره؟

الیکا عصبانی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

به به علیرضا اقا آومدن . من که نباشم کلن شما برنامه ریزی میکنید و سفر میرید با دوستانتون خاطرات save میکنید . بعد میگین مشکل پیش آومد و الیکا نتونست باهام باشه!!!!!!!!!!!!1 

من که اصلن تهران نیستم . خودت که بهتر میدونی واسه  uni مجبورن باید برم شیراز , تو هم از این فرصت استفاده میکنی با دوستات میزنی میری کیش که ارامش بگیری منم  با کلی دلتنگی بمونم شیراز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

(علی قبلنا خیلی مهربون تر بودی!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

دوستان من چه کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

مثلن ما 2 نفر با هم نامزدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

نظرات 1 + ارسال نظر
بردیا 1389,12,06 ساعت 11:03 ب.ظ http://mybehesht.mihanblog.com

سلام ،
کسب درامد اینترنتی نه کلیکی نه کلاهبردار
کسب درامد از طریق مشارکت در فروش
تلاش بیشتر + بازدید بیشتر = فروش بیشتر
اپدیت روزانه و تبلیغ در بقیه وبلاگها مهم ترین راههای افزایش بازدید هست
این ایدی منه
bardialoves1389@yahoo.com کاری داشتی من در خدمتم
اینم لینک ثبت نام ادرس زیر رو در قسمت ادرس مرورگرت وارد کن
http://www.IranianKala.com/AdsAffiliate.php?AdsID=35394

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد